Галоўная » Інфармацыя

Інфармацыя

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

ЭЛЕКТРОННЫ ЗВАРОТ
Інфармуем, што з 2 студзеня 2023 года ажыццяўляецца пераход дзяржаўных органаў і арганізацый да ўжывання Дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай аўтаматызаванай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (звароты.бел) (далей – сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў). Электронныя звароты падаюцца ў дзяржаўную ўстанову ”Культурна-гістарычны комплекс ”Залатое кольца горада Віцебска ”Дзвіна“ з дапамогай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў і падлягаюць разгляду ў парадку, усталяваным для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, агаданых артыкулам 12 Закона Рэспублікі Беларусь № 300-З ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей – Закон). Электронныя звароты падаюцца ў парадку, пастаўленым артыкулам 25 сапраўднага Закона. Для падачы звароту ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў неабходна зайсці на галоўную старонку сайта ці ў асабісты кабінет і націснуць на кнопку «Падаць зварот».

Аб рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

 

Адзіная (інтэграваная) рэспубліканская аўтаматычная сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб

 

 

Аб функцыянаванні партала рэйтынгавай ацэнкі арганізацый, аказваючых паслугі, якія забяспечваюць жыццядзейнасць насельніцтва


Партал рэйтынгавай ацэнкі арганізацый, аказваючых паслугі, якія забяспечваюць жыццядзейнасць насельніцтва, і (або) ажыццяўляюць адміністратыўныя працэдуры (далей – партал рэйтынгавай ацэнкі), распрацаваны ў выкананне абзаца другога падпункта 4.2 пункта 4 Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г.2 «Пра дэбюракратызацыю дзяржаўнага апарата і падвышэнне якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва» у мэтах:
-
фармавання сістэмы рэйтынгавай ацэнкі грамадзянамі эфектыўнасці дзейнасці дзяржаўных органаў і арганізацый шляхам анкетавання, правядзення апытанняў у глабальным кампутарным сеціве Інтэрнэт і іншых мерапрыемстваў з выкарыстаннем інфармацыйных і тэлекамунікацыйных тэхналогій;
-
забеспячэння належнага ўліку інфармацыі пра ацэнкі грамадзянаў і выкарыстанне яе пры ацэнцы дзейнасці адпаведных арганізацый і правядзенне ратацыі іх кіраўнічых кадраў;
-
падвышэння эфектыўнасці працы з грамадзянамі; якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва, адкрытасці дзяржаўных органаў, а таксама далейшай дэбюракратызацыі дзейнасці дзяржаўных органаў і арганізацый.
З дапамогай партала рэйтынгавай ацэнкі грамадзянам даецца магчымасць ацаніць і пракаментаваць якасць працы дзяржаўных органаў і арганізацый, якія, у сваю чаргу, маюць прылады аўтаматычнага збору ацэнак іх дзейнасці грамадзянамі і ўлічваюць дадзеныя ацэнкі і каментары грамадзянаў для падвышэння якасці абслугоўвання насельніцтва.
На падставе атрыманых ацэнак грамадзянаў на партале рэйтынгавай ацэнкі фарміруецца рэйтынг арганізацый. Бягучае значэнне рэйтынгу, яго змена ў часе з'яўляюцца нагодай для высноў пра эфектыўнасць дзейнасці дзяржаўных органаў і арганізацый па рабоце з грамадзянамі.
Рэйтынг арганізацый даступны для прагляду грамадзянам без папярэдняй рэгістрацыі і аўтарызацыі на партале рэйтынгавай ацэнкі.
Магчымасць ацэнкі дзяржаўных органаў і арганізацый на партале рэйтынгавай ацэнкі робіцца даступнай грамадзянам пасля іх рэгістрацыі і аўтарызацыі на гэтым партале з дапамогай выкарыстання логіна і пароля. Патрэбную арганізацыю можна знайсці кожным з наступных спосабаў:
-з дапамогай пошукавага радка;
-
у сферах жыццядзейнасці ці ў пераліку арганізацый на галоўнай старонцы партала;
-
на карце, якая размешчана у раздзеле «Рэйтынг».
Для таго, каб ацаніць арганізацыю грамадзяніну патрэбна запоўніць анкету, націснуўшы кнопку «Ацаніць», у профілі гэтай арганізацыі на партале рэйтынгавай ацэнкі.
-
Анкета змяшчае наступныя базавыя крытэры ацэнкі:
-
прастата і зразумеласць працэсу атрымання паслугі ці ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
-
даступнасць інфармацыі пра парадак атрымання паслугі ці ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
-
выкананне ўсталяванага тэрміну выканання паслугі ці ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры;
-
ветлівасць і дабразычлівасць супрацоўнікаў.
Па рашэнні дзяржаўных органаў і арганізацый анкета пры патрэбе можа быць дапоўнена іншымі крытэрамі ацэнкі. Працэдура ацэнкі дапускае, акрамя запаўнення анкеты, указанне назвы пэўнай паслугі, аказанай грамадзяніну, ці адміністрацыйнай працэдуры, зробленай паводле яго заявы, дату яе аказання (ажыццяўлення), а таксама размяшчэнне каментара. З мэтай забеспячэння аб'ектыўнасці ацэнкі грамадзянамі арганізацый не дапускаецца запаўненне анкеты адной і той жа арганізацыі больш за адзін раз у суткі адным і тым жа грамадзянінам.

ПЕРАЛІК АДМІНІСТРАТЫЎНЫХ ПРАЦЭДУР

Пералік адміністратыўных працэдур, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнай установай ”Культурна-гістарычны комплекс ”Залатое кола горада Віцебска ”Дзвіна“ па зваротах грамадзян (у адпаведнасці з Загадам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 ”Аб адміністратыўных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па зваротах грамадзян“)

Пералік адміністратыўных працэдур